4080641408 |
TACompetencials, creatives i engrescadores |
2018-2019 |
Taller a centre. Educació Infantil-Primària |
|
|
|
18/2/2019 - 27/5/2019 (10 hores) de 12:30h a 14:00h |
|
ESC Can Sorts |
|
c. Joanot Martorell, s/n (Sentmenat)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Vallès Occidental VIII
|
| |
|
|
| |
Inscripció |
09/01/2019 - 18/01/2019 . Activitat restringida |
|
|
Descripció i Metodologia: |
La idea fonamental de la formació es posar en valor els instruments tecnològics que disposem a l'escola, creant activitats i propostes que siguin competencials i significatives pels alumnes. L'objectiu principal és fer un ús de la tecnologia on l'alumne sigui protagonista i participi de la creació d'activitats. Les eines que s'utilitzaran seran ordinadors chromebook i tauletes digitals.
La formació tindrà un total de quatre sessions presencials on s'explicarà les potencialitats de diferents programes educatius. A part els mestres hauran de dissenyar i aplicar a l'aula una activitat relacionada amb els continguts treballats.
|
| |
Objectius |
Visualitzar les potencialitats educatives de les eines digitals en l'adquisició de les competències bàsiques.
Mostrar les virtuts dels chromebook i les tauletes digitals com a eines pedagògiques, motivadores i amb una gran varietat d'utilitats que faciliten la tasca dels docents.
Experimentar les oportunitats que ens ofereix la tecnologia en l'aprenentatge cooperatiu.
Fer participar als mestres de l'experiència engrescadora d'aprendre com a alumnes fent ús d'aplicacions digitals d'una manera innovadora. Presentar la plataforma Google Classroom com a eina d'organització i gestió de l'aula.
Dissenyar activitats amb l'aplicació Flipgrid per a la millora de l'expressió oral i del raonament científic-matemàtic.
Crear activitats per fomentar l'expressió escrita d'una manera atractiva fent ús d'Storybird.
Dissenyar activitats amb chroma per afavorir la competència comunicativa i l'aprenentatge significatiu.
Presentar les possibilitats de Quizziz com a instrument d'avaluació i recurs per treballar en equip.
|
| |
Continguts |
El meu primer portafoli digital de la mà de Seesaw.
Storybird com a recurs per afavorir l'escriptura creativa.
Competència comunicativa i aprenentatge cooperatiu amb Flipgrid.
El croma i les seves possibilitats educatives.
Google Classroom com a eina d'organització i gestió de l'aula.
Recollida de dades i treball en equip amb Quizizz.
|
| |
Avaluació |
- Satisfacció de les persones assistents en relació amb el disseny i el desenvolupament de l'activitat formativa.
- Aprofitament i transferència immediata d'aspectes relacionats amb els continguts de l'activitat formativa.
|
| |
Requisits de certificació |
- Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació.
- Avaluació positiva de les tasques individuals i/o grupals en relació amb l'aprofitament i transferència immediata.
- D'acord amb el document de valoració final del centre i l'informe de seguiment dels serveis educatius amb el vistiplau de l'inspector/a del centre.
|
| |
E-mail |
crp-castellar@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dilluns |
18/02/2019 |
1230 |
1400 |
Sessió 2 |
dilluns |
04/03/2019 |
1230 |
1400 |
Sessió 3 |
dilluns |
18/03/2019 |
1230 |
1400 |
Sessió 4 |
dilluns |
27/05/2019 |
1230 |
1400 |
|
| |